koleksi lawak terbaik Antarabangsa

Sunday, November 17, 2013

Cerita Lawak 18sx


Cerita 1

Seorang perempuan seksi berjumpa doktor dan mengadu tentang payudaranya yang sakit dan mengeras. Doktor itu kemudian memegang payudara wanita tersebut untuk beberapa saat.

Kemudian wanita itu bertanya, “bagaimana keadaannya doktor?”

Seketika doktor itu menjawab, “penyakit ini berjangkit. Sekarang penis saya pula yang berasa keras dan sakit.”
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cerita 2

Jack sedang asyik bermesra-mesraan bersama kekasih gelapnya sebelum kekasihnya itu berteriak, “suamiku sudah pulang. Baik you keluar ikut tingkap.”

Masih dalam keadaan mengelabah Jack menyambar seluar, baju dan spendernya dan terus melompat keluar melalui tingkap.

Di luar ternyata hujan. Bimbang diketahui suami kekasihnya, Jack lari tanpa sempat memakai baju dan seluar. Dia akhirnya bertembung dengan sekumpulan pelari marathon dan terus menyelit di antara kumpulan pelari tersebut.

Salah seorang pelari yang hairan melihat Jack tanpa seurat benang mula bertanya, “kenapa lari berbogel?”

Dengan selamba Jack menjawab, “aku ingin kembali kepada fitrah, biar menyatu dengan alam.”

Pelari yang lain mula bertanya, “selalu ke lari bogel begini?”

Sambil mempercepatkan larian Jack menjawab, “kadang-kadang sahaja, selalunya siang-siang, biar tak panas.”

Pelari yang lain mula menyampuk, “selalu ke lari dengan kondom terpasang begitu.”

Sambil tersipu-sipu Jack menjawab semahunya, “hmmm, kalau lepas hujan, biar terlindung.”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cerita 3

Perbualan tiga orang suami di sebuah kedai mamak.

“Aku hairan betul dengan bini aku. Ada ke patut disuruhnya aku beli DVD player, sedangkan tv pun kitorang tak ada,” kata Jamilul Hayat.

Suami kedua yang bernama Jamal Kuntum berkata, “isteri aku lagi pelik. Dia suruh aku beli tong gas, padahal rumah kitorang masih pakai dapur arang.”

“Wah! Isteri aku paling pelik. Masa nak pergi outstation hari itu, dia bawak 10 kondom. Bayangkan 10 kondom, banyak gila tu. Dia nak buat apa kondom tu? Dia kan perempuan?”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cerita 4

Kaharuddin pergi ke klinik untuk memeriksa keadaan dirinya yang sering keletihan.

Selepas membuat pemeriksaan doktor bersuara, “saya belum dapat pastikan penyakit awak. Sebaiknya awak hentikan dulu hubungan intim awak dengan isteri buat sementara waktu.”

“Itu perkara kecil sahaja doktor, tapi...” kata Kaharuddin terputus.

“Tapi apa?” pintas doktor.

“Bagaimana kalau dengan bukan isteri?” tanya Kaharuddin perlahan.

1 comments:

 

Designed by Templateism